onsdag 23 januari 2013

Blå och lila sjal av bambugarn Maisie 2

Tidigare har jag visat bilder på de vackra sjalar som norska Camilla Agathe virkade av mina bambugarn.
Här är det två till.


 
 


 
Camilla Agathe säljer dem på Etsy och norsk Epla och dessutom skriver hon en handarbetsblogg med fina inspirerande bilder. 
Förutom att det är jätteroligt se sina garn stickade eller virkade, för det är något jag alltid undrar över, nämligen hur kommer de att bli, kände jag mig oerhört smickrad av hennes beskrivning:
"The yarn is made from bamboo, and that makes it next to the skin soft with a beautiful shine. If it is possible to become in love with a certain type of yarn, then I think I have found my one true match;)
I found this beautiful yarn in a shop called Klarabela here on Etsy, she creates the most beautiful dreams of colors in her yarn:)".
Alltså, Klarabela är min första webshop, som jag skaffade för 4 år sedan och som för det mesta bara funnits där. Nu har jag erbjudit mitt garn även till utländska köpare och det är faktiskt rolig få beställningar även från andra sidan av världen.
Jag vill gärna se mina garn som färdiga plagg, leksaker eller vad som helst som man kan göra av garn.Vill du visa mig och andra vad du gjorde av det? Skicka mig i så fall bilder så publicerar jag dem mer än gärna i min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar